L’Ajuntament de Lloseta ha adquirit un nou escenari modular per al Teatre Lloseta gràcies a la subvenció d’equipaments culturals del Consell de Mallorca.
La inversió, de 12.124,20 €, ha permès adquirir un nou sistema format per 14 tarimes modulars de 2 x 1 metres, amb una superfície total de fins a 28 m², a més de potes telescòpiques regulables, elements d'unió i anivellament, escala i barana.
El nou equipament permetrà disposar d'un escenari més versàtil i adaptar-ne les dimensions i l’altura a les necessitats de cada espectacle o activitat.
Una inversió destinada a continuar millorant els recursos del Teatre Lloseta i les condicions en què es desenvolupa la programació cultural del municipi.
Actuació realitzada amb el suport del Consell de Mallorca, a través de la subvenció d’equipaments culturals.